shopping

Idag gick vi upp vid 9, jag gick in i ducshen direkt när jag vaknade för att  vi skulle in till stan. Vi skulle se hur länge jag klarade att inte sms:a Martin. Hittentills har jag inte gjort det  :P
Paulinas mamma skjussade oss till en busshållplats för att sedan ta buss 4 in till stan. Jag tyckte att det var jobbigt att sitta i bussen bland skåningar :P
När vi var framme gick vi in i några affärer. Runt halv 3 tiden åt vi på Espresso house.Jag åt en räkmacka och Paulina åt scones.Räkmackan var god men jag åt inte upp hela (som vanligt). Jag skriver inte vad jag har köpt för att  Maggan får inte veta det. Hon får veta det när jag har kommit hem i morrn.Det var  tuffa och snygga saker jag hade köpt :P
När vi hade kollat klart i olika affärer tog vi buss 5 hem.Paulinas mamma kom och hämtade oss där bussen hade stannat. När vi kom in i huset visade vi  vad vi  hade köpt. Vi åt köttgryta till middag.

Kommentarer
Postat av: Eva

tack :D
jo visst är det. förjävligt. :(

2007-10-30 @ 20:10:28
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se
Postat av: Maggan

Det var lite fräckt av dig att säga så om skåningar.Tänk, ifall du inte kommer in nästa gång i Skåne när du flyger ner!

2007-11-01 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0