Nytt till Similan



Var tvungen att inhandla lite inför trippen i morgon;
Billabong flip flop för ca 75:-,
Dior solglasögon kostade 50:-
T-shirt fick jag ge 50:- för.

I morgon ska vi  upp tidigt i ottan för att åka till Similan Island, det sägs att det är det finaste snorkel- och dykstället i hela Thailand. Vi tar med ris och chips för att locka fram alla färgranna fiskar.
Ska bli kul att testa min nya kamera på allt som finns under den kristallklara och turkosa vattenytan.

Vi ska bo i bungalow intill stranden så man kan gå ner i det varma vattnet precis när man vill. Eftersom det inte finns nån civilisation på Similan lär vi inte kunna " interneta" därifrån. Återkommer när vi är tillbaks i Kamala!
Sawadee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice nice nice :D Saknar dig söto <3

2008-12-16 @ 20:20:07
Postat av: Anonym

Nice nice nice :D

Saknar dig söta männiksa <3

2008-12-16 @ 20:21:06
Postat av: Hanna

hejhej vad roligt att ni har det bra;) det ser helt underbart ut man blir ju avundsjuk:) aja Addiz mår bra enligt rebecca fast jag har nt riktigt fattat om d e hon som passar Addiz men hon sa i af att Addiz tk om dem jättemkt:)

2008-12-17 @ 20:59:07
URL: http://pepparkaksbarnet.blogg.se/
Postat av: Fanny

Här är min nya blogg:D Hoppas du har allt bra där nere:) Hälsa alla, kram fanny

2008-12-21 @ 17:38:23
URL: http://fannysussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0