Fortsättningen på paradiset Similan Island


Farsan filmar allt med den nya vatten video kameran.


Sol, bad och musik kan det bli bättre?
De bärbara högtalarna till iPoden med inbyggd laddare är perfekt att ha med sig på stranden.


Speed boat hem.


Fiskar nära stranden kittlade en på låren....


Morsan vill aldrig gå upp ur vattnet hon ligger i tills hon ser ut som ett russin...


100% avkoppling.......................

Efter en snorkeltur solade jag och lyssnade på US5 låtar i min Ipod högtalare på den underbara stranden





Bye bye Similan see you next time!!!!!! 
Jag druknar...vågen kommer och tar mig....blubb, blibb, blubb...

LOVE U

Kommentarer
Postat av: HANNA

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D din ör oxå jättefin:D

2009-01-17 @ 15:17:59
URL: http://hannaahz.blogg.se/
Postat av: Tuttanputtan

Åh, vad mysigt det ser ut, man blir ju sjuk av att kolla alla dina goa bilder....jag vill dit.....

2009-01-22 @ 22:11:05
Postat av: Vendela

fan va skönt det ser ut o varaXD

2010-02-08 @ 20:53:01
URL: http://sherlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0