Hemma från Kamala :)

Hello!!

Nu har jag varit hemma ett tag men har inte hunnit att skriva på bloggen. Jag har haft fullt upp med att städa mitt stökiga rum. hehehe.  Efter att ha fyllt tre flyttkartonger får jag äntligen plats att röra mig i rummet.....  Nu har jag ro att uppdatera bloggen. Successivt kommer jag att ladda upp thailandsbilderna.




En dag drog jag och pappa iväg på fyrhjulingar i bushen.
Vi började åka i gyttjan som stänkte rejält upp på benen. Inte så kul att gå omkring med fläckiga ben på Central Festival (stor shopping galleria) där jag skulle köpa nya gympaskor. hehehe  :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj oj oj oj vad lerigt det ser ut.

2009-01-12 @ 23:47:59
Postat av: HANNA

Fick ni inte ens skölja av er, fy farao vad dålig stil O:

2009-01-13 @ 15:38:47
URL: http://Hannaahs.blogspot.com
Postat av: emelie

snygg blogg =) hur mår du idag då? =)

2009-01-14 @ 17:09:52
URL: http://loneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0