3 april ska Tokio Hotel spela på Hovet i Stockholm

Den 3:dje april ska Tokio Hotel spela på Hovet i Stockholm. Min pappa och min storebror var ute i god tid för att köpa 3 biljetter som jag fick i julklapp, det var den BÄSTA julklappen jag kunde få  ``)  På konserten ska vi stå på parkett.
Min bror ska följa med mig och min kompis till konserten. 
Längtar till den 3:dje april som bara den för att höra dem i Sverige när de rockar fett!!!!!



♥ Tokio hotel äger fett över de andra banden !!!!!! ♥


image10image45

Kommentarer
Postat av: bo

Hej,

Sälja annonsplats?

Webbpublicister - Tjäna pengar inom några minuter
Reklameplass säljkår säljer annonser för din och andras webbplatser och vår tekniska plattform tillsammans med vår traffic-avdelning optimerar varje annons så att den visas på relevanta webbplatser. Det ger maximal intäkt för dig och samtidigt maximal nytta för annonsören. Du gör intressant innehåll på din webbplats så att du får många besökare. Vi ser till att du tjänar pengar på dina besökare och du får alltid hela 60 - 75% av intäkterna. Ju fler besökare, desto högre intäkter. Enkelt!

Utbetalning
Dina Reklameplass-intäkter kan du följa live på ditt Reklameplass-konto som skapas då du anmäler dig som partner. Varje månad förs pengarna sedan över till ditt paypal konto. Om de är under 500 NOK står dock pengarna kvar på ditt konto tills du har 500 NOK i intäkter.

Ansök online
http://www.reklameplass.com/language.php?lang=1003

Postat av: Matilda

Jag längtar tills vi bara står dära och får rocka loss hellt och hållet ^.^

2008-02-05 @ 19:55:32
Postat av: Matilda

Ja du, snart är det!! :D
Och vi måste typ planera lite hur vi ska göra och så liksom om du fattar vad jag menar :S ;)
Jag menar hur vi ska ta oss dit och när vi ka börja köa *(jag vill köa från onsdag 18.00)* ^^'
Och om du inte tror jag får för mamma och pappa (följa med asså) så gör jag det änå xD

2008-03-22 @ 23:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0