En vecka i Thailand

Hej !
Nu har jag varit cirka en vecka i Thailand. Min kusin Paulina och hennes familj var här nere också. Vi firade julafton i vår lägenhet. Vid 24.30 gick vi ner och badade i poolen, jätte skönt.  Alla somnade jätte sent.
Dagen efter julafton gick jag upp ganska sent. Vid 5 tiden åkte Paulinas familj till Patong. Min familj åkte dit ca 19.45 för att vi skulle äta middag med dem i Patong. Vi åt på en exklusiv Japansk restaurant som heter Fuji på Jungceylon(nytt stort affärscentrum). Jag åt grillad lax.
Efter vi hade ätit gick vi runt och shoppade på gatorna, jag köpte 2 väskor.
Sen dess har jag sovit länge på mornana så nu måste jag sätta igång med skolarbetet.

Kommentarer
Postat av: Татьяна

Так все здорово! Мне очень-очень понравилось!

2010-01-07 @ 10:54:48
Postat av: Angelika

Да все в порядке. xD

2010-01-28 @ 17:57:33
URL: http://angemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0