Similan Island Paradiset



Hängande aktivitet; gunga vid Honey Beach och luftrötter ovan mark!


Under ytan...
Jag klappar en muräna och försöker smita ifrån en bläckfisk, men hindras av en  klotfisk!
Clown-och citronfiskar leker runt omkring....

Chicken crab nattsafari i djungeln på ön.
De skriker som kycklingar därav namnet och  bor i stora hålor i marken.
Med ficklampor smög vi oss ut och letade upp dem i den kolsvarta natten...
Det gällde att ha koll på  var man satte ner fötterna!
Inget vidare att få en tå avknipsad av de starka klorna....


Det enda man får lämna kvar på ön är fotspår och det gjorde jag förstås!


Denna gulliga sköldpadda åt chips och banan direkt ur händerna på oss.
Den simmade runt omkring mig och ville bara ha mer och mer och mer.....





Lägger snart ut fler bilder......
GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Matilda

NEJ FY FAN VILKA HÄRLIGA BILDER! :D ÄLSKAR DOM!

Skulle absolut villja vara med dig!!

Saknar dig <333

Puss älskde männiksa :D <3

2008-12-25 @ 12:03:37
URL: http://matildabeausang.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nice:D Hoppas ni hade kul iallafall:P<3 Det måste ha varit härligt där nere:P Nu är ni hemme hörde jah xD Ska väl hälsa på Olga nu satt vi kommer nog synas:P Hare bra :D <3

2008-12-28 @ 15:27:52
Postat av: Anonym

Jag vill också simma bland en sköldpadda !!!!

2009-01-13 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0