I Lund

Förra veckan kom min kille till mig och han fick vara med mig i skolan, eftersom långfredagen är en röd dag så gick vi bara 4 dagar i skolan :P
I fredags  åkte vi ner till Lund med tåg. Under resan kollade vi på filmer. Harald och jag har aldrig tidigare rest med varandra, så det var lite spännande.
Igår var jag själv i familjens hus medan Harald och hans systrar var i skolan och föräldrarna jobbade. Och idag är jag hos haralds mormor, hans skola ligger inte långt från henne.
Nu sitter jag och snackar med min mamma på skype. Mamma, pappa och min lillasyster är och har det skönt i värmen. De åkte till Thailand i fredags.
Grannarna vaktar huset och husdjuren, mest saknar jag min hund Adizz!!! xD
Hunden kommer kommer före familjen ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda,

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 2Hunden kommer före familjen" xDDD

2010-04-07 @ 10:47:51
URL: http://matildafail.blogg.se/
Postat av: Maggan - i Kamala - igen!

Klart att Adizz kommer före oss!

Hon har ju mjukare päls, kan ligga och värma fötterna i fotändan av sängen, viftar på svansen och hoppar upp välkomnar och pussar en när man kommer hem, kommer när man ropar!Gillar att gosa med en när som helst.

Hon tjatar inte heller om läxor,tvätt eller städning, förbjuder en inte att kolla filmer långt ut på natten.

Och aldrig står hon i dörren och tjuvlyssnar och fnissar när man har kompisar, eller retar en för finnar eller annat irriterande man inte vill höra,snor inte ens kläder eller smink,bråkar inte om vilka TV kanaler man vill se.

Hon finns bara där och lyssnar på en vad man än säger och tittar på en med sina goa, fina , bruna ögon - kan man annat än smälta och tycka hon är NUMBER ONE IN THE FAMILY?



Vi förstår precis och ska påminna dig om detta när vi återkommer!

Puss på dej ändå! <3 <3 <3

2010-04-07 @ 13:17:27
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Matilda,

sv: HAHAHAHA, jag vet (a) jag är så duktig (a) lika bra som när jag sminkar dig! :D

2010-04-08 @ 10:40:02
URL: http://matildafail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0