Dag1: tar det lugnt

När vi landade gick vi och hämtade all bagage och sen tog vi en minivan till Kamala. Bilresan gick segt.
Usch vad jobbigt det va ätt bära upp alla resväskor till tredje våningen på The Club. Jag bar inte upp alla ensam, men jag  är stark, eller?  ;)
Medan jag, pappa och syrran gick för att äta packade mamma upp maten vi hade i de stora resväskorna. Till lunchen åt jag vårrullar med kokt ris. Det va riktigt gott.
Vi gick  och tog fotmassage medan mamma va fortfarande kvar på rummet och packade upp. Alla vi tre somnade till när vi fick fotmassage. Det var så underbart att någon tog hand om en efter flygresan.
Jag somnade ganska tidigt, men vaknade vid två och väckte mamma o pappa. Pappa är urgullig, han och jag tog en promenad klockan 2 på natten/morgonen.

Kommentarer
Postat av: Maggan i Kamala

Ja, den där mammi verkar ju inte så urgullig precis...hon verkar vara packad...

2010-12-20 @ 15:23:07
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0