Flyget

Igår skjutsade Paulinas mamma mig till Sturopflygplats och Paulina till hennes basket träning. När vi jätte trevlig XD
kom in och  cshecka in mitt bagage såg jag Nathalie  och hennes syskon. Vi går i samma skola och hon är När jag kom på planet fick jag en julkalender och ett spel.
Jag satt på plats 31A det var näst längst bak och jag hade hela min rad och raden bakom min där ingen satt. Nathalie satte sig bredvid mig när jag kom eftersom det var ingen som satt där jag satt :P
Jag  fick en gratis coca cola som jag delade med Nathalie.
det känndes som om vi bara åkte en kvart,vi hade jätte kul och jag bara skrattade hehe :S  Undrar om dem som satt framför oss kunde stå ut med mig och Nathalie :P
Jag landade ungefär 20.20 och kom hem efter 22.00.
Missade Heroes 21.00 men då va jag uppe till 1.00 för att jag skulle kolla på den då :P
Jag somnade runs 2 tiden .

Kommentarer
Postat av: Paulina

aah, vad kul att du träffade en kompis på planet!!:D

Tack för klickandet, jag har själv klickat typ 3 gånger idag, det går att klicka typ varanan timme.

2007-11-01 @ 16:26:58
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Maggan

Hur kan man se att klickandet ger resultat när man klickar på annonserna?

2007-11-01 @ 19:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0