Basket

Tjena!

Idag den 28 oktober ringde min mobil kl. 6 för att jag hade glömt att ställa tillbaka den .  :S
Paulina och jag somnade om och vaknade 7,för att hon skulle spela basketmatcher.Det var lite tråkigt att bara sitta på en bänk och titta på.
 Hon spelade i Lund. Hennes lag Malbas vann med 10 poäng mot EOS. Andra matchen vann dem med 30 poäng mot HB Pearls.
Sedan åkte vi hem och jag kunde inta vara stilla för att jag hade suttit  hela tiden på matchen.
VI ringde upp Martin om vi kunde bowla i kväll,japp det ville han .   :P
VI bowlade på Let's go.det var kul tyckte Paulina och jag iallafall,hoppas att Martin också tyckte det .  :P
Han skjussade hem oss i sin trimmade bil :P
Han va jätte trevlig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0