Framme i Oxford

Många nya intryck när man kommer till ett nytt land och mycket man ska sätta sig in i, så jag har inte haft tillfälle att sitta vid en dator än, varvid min spökskrivare* gör jobbet åt mig!


Resan gick bra och värdfamiljen vi bor hos är jättegullig. Vi är tre tjejer som delar rum.
Maten är - än så länge - helt OK.
Igår var det sightseeing i Oxford på förmiddan  med skolan, vi åt den medhavda lunchen i en park, jättemysigt!
Det är fint väder så än så länge har jag inte behövt använda paraplyet.
Sen strosade vi runt  och kollade läget på egen hand, in och ut i affärer. Hittade inget speciellt!
 Vi tog bussen hem till Abingdon ganska tidigt och laddade till grillpartyt senare på kvällen.


 Riktigt så här ser det inte ut där jag bor, men detta är ett typiskt engelskt radhus!


Dubbeldäckare finns det gott om överallt här!



Nu är vi på väg till London, är trött efter gårdagens alla nya intryck, ska försöka sova på bussen! Rapporterar vidare till min spökskrivare senare! Hoppas ni alla har det bra och att det är fint väder hemma också!

*
gissa vem?!

Kommentarer
Postat av: Matildaaaaaaa

JAG SAKNAR DIG! <3

Men vi ses om kanske 3 veckor ju ;)

2009-06-21 @ 18:19:33
URL: http://midweek.blogg.se/
Postat av: Angelika

Sänd gärna SMS med goa hälsningar!

2009-06-21 @ 20:50:03
URL: http://angemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0