Gymmet xD

Igår hämtade Martina (matildas äldsta syster) oss vid skolan, och körde oss till gymmet. Hon har varit där många gånger och därför visade hon oss hur man skulle använda de olika maskinerna ^^

Imorgon ska jag ha friluftsdag med skolan och man fick välja vad man ville göra, först valde jag och Matilda att åka snowboard, men vi ändrade oss och nu ska vi gymma.

Min snälla pappa ska göra en omelett till mig på morgonen innan jag ska iväg. Visst e han snäll? (a)
Jag ska nog stanna i norrtälje efetr gymmet och gå runt med vänner.


Kommentarer
Postat av: johan

haha, hur visade hon er hur ni skulle använda dom och vad för maskiner vart?:P, ja visst är din far snäll^^.

2010-02-02 @ 20:32:09
Postat av: johan

haha, hur visade hon er hur ni skulle använda dom och vad för maskiner var det?:P, ja visst är din far snäll^^. Skulle jag nog med gjort.^^

2010-02-02 @ 20:35:03
Postat av: Angelika

Svar till johan: Jadu, jag vet inte :(

2010-02-02 @ 20:38:13
URL: http://agemix.blogg.se/
Postat av: Harald

Om du har friluftsdag kan du väl komma till mig istället? :P

Älskar dig <3

2010-02-02 @ 20:49:31
Postat av: M

Det blir en bra dag imorrn ;D

glöm inte alla saker bra! ;)

2010-02-02 @ 21:24:54
URL: http://matildafail.blogg.se/
Postat av: Maggan i Kamala

Hia dej litta Harald, hon kommer ju snart ner till Skåne! Och glöm inte: "händerna på täcket"!

2010-02-03 @ 03:07:40
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0