Jävligt skönt ^^

Dagen började bra, harald ringde mig, han hade typ tråkigt.
Sen när jag gick till stora vägen fick jag vänta i 100 timmar på att Matilda och Martina skulle komma och hämta mig. Det finns ju inte heller några träd uppe vid vägen och därför blåste det som bara den och jag frös jättemycket :(  Jag skickade ett sms till matilda "jag går hem, skicka ett sms när ni svänger in på min väg".
När jag kom hem tog jag av mig jackan och satte på TVn, lyssnade på musik på MTV. En stund senare kom dem.

På gymmet tog jag i och körde olika saker, tränade armar, ben och mage :P



Asså shit vad jag älskar att gymma :)
Det är skönt och roligt :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är fan pinsamt hur seg min syster är -.-

2010-02-03 @ 21:42:54
Postat av: Maggan i Kamala

Vad kul du gillar det!Blir så glad att höra... Tänk, sen när snön smällt kan du själv köra o slipper vara beroende att vänta in nån annan! Keep going!

2010-02-04 @ 04:06:28
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Frida

Visst är det härligt att gymma. :)

Var ett tag sen vi hördes av...

Hur har du det nu för tiden?

2010-02-06 @ 21:30:50
URL: http://filmarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0